سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی مشهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت معوقه ۷۰ درصد کارکنان صنعت برق در روز‌های آینده

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: کارگران و کارکنان نیروگاه‌های بزرگ و کوچک کشور و پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات برق، شب عید با دست پر به خانه برمی‌گردند.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم پرداخت حقوق شب عید کارکنان صنعت برق کشور گفت: بر اساس قانون بودجه سال ۹۹ باید پولی که بابت فروش برق از مشترکان وصول می‌شود پس از گردش سازمان هدفمندی بلافاصله در اختیار صنعت برق برای پرداخت‌های مورد نیاز برگردد.

او ادامه داد: عدم پایبندی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به تعهدات خود باعث این بحران کمبود نقدینگی در صنعت برق شده است، در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع صنعت برق در اختیار سازمان هدفمندی است که مربوط به بخشی از حقوق بهمن و اسفند ماه است که هنوز پرداخت نشده است.

سخنگوی صنعت برق کشور بیان کرد: در حال حاضر هنوز موفق نشده‌ایم این طلب را وصول کنیم، ولی طبق جلساتی که گذاشته شده است امیدواریم این بدهی ظرف مدت امروز و فردا پرداخت شود تا کارگران و کارکنان نیروگاه‌های بزرگ و یا مقیاس کوچک کشور و پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات برق شب عید با دست پر به خانه برگردند.


بیشتر بخوانید


رجبی مشهدی تصریح کرد: مبلغ واریزی مردم از محل فروش برق به حساب سازمان هدفمندی واریز شده و سازمان مذکور به دلایل مختلف سهم از محل فروش برق را به صنعت برق پس نداده است و این مشکل برای صنعت برق پیش آمده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.