سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵۰ راهدار مازندرانی برای نوروز به جاده می‌زنند

۳۵۰ راهدار برای ایام نوروز ۱۴۰۰ در جاده‌های مازندران مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی در محور‌های استان خبر داد و گفت: به منظور فرا رسیدن سال نو، عملیات ایمن سازی محور‌های این استان با شتابی مضاعف در دستور کار ۳۵۰ راهدارا پر تلاش این استان قرار گرفت.

او افزود: پاکسازی ضربتی حریم راه‌ها، احیا و بازسازی علائم محور‌ها ، اجرای عملیات لکه گیری رویه‌های آسفالتی، آشکار سازی نقاط پرحادثه، تسطیح و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی، خط کشی، تعمیر و نگهداری روشنایی جاده‌ها بخشی از فعالیت‌های راهداری بوده که در آستانه سال جدید در دستور کار است.

نجفی در خصوص اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه حمل و نقل در ایام نوروز، گفت: کنترل و نظارت مستمر از ناوگان حمل و نقل عمومی، نظارت دقیق بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در پایانه‌های مسافری و باری، بازدید از مجتمع‌های خدمات رفاهی و نظارت بر فضای محیطی و روند کاری آن‌ها نیز جز برنامه‌های کاری این اداره کل در ایام فصل بهار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در مورد تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها جهت بهره برداری در این ایام، افزود: ۲۲ راهدارخانه برای ارائه خدمات به هموطنان تجهیز و آماده‌سازی شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.