سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجرت معکوس به روستا‌های دلیجان با اجرای طرح‌های عمرانی

اجرای طرح‌های عمران روستایی در روستا‌های شهرستان دلیجان مهاجرت به روستا‌ها معکوس شده است.

فدایی بخشدار مرکزی شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اجرای طرح‌های عمران روستایی با اعتبار۹۰میلیارد ریال در روستا‌های شهرستان دلیجان در سال ۹۹ خبرداد و گفت: اجرای این طرح‌ها موجب بهبود وضعیت اقتصادی رفاهی روستائیان ومهاجرت معکوس درروستا‌ها شده است.

فدایی افزود: انجام۲۸هزارمترمربع سنگ فرش معابر، احداث چندسالن ورزشی روستایی، طرح‌های آبرسانی جدول گذاری و احداث کانال، احداث ۱۵پل ارتباطی، رفع نقاط حادثه خیز و مشارکت در ساخت مدارس، غسالخانه و مساجد را از جمله طرح‌های عمرانی در روستا‌های منطقه عنوان کرد.

او ساخت غسالخانه و مساجد را از جمله طرح‌های عمرانی در روستا‌های منطقه عنوان کرد که اجرای آن‌ها موجب بهبود وضعیت اقتصادی رفاهی روستائیان ومهاجرت معکوس درروستا‌ها شده است.

بخشدار مرکزی دلیجان بیان کرد: سال ۹۹ در بخش مرکزی شهرستان دلیجان پروژه‌های عمرانی بسیاری با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین اجرا وبه بهره برداری رسیده و بیش از ۳۰هزار متر مربع معابر اصلی روستا‌ها آسفالت شده است.

او با بیان اینکه تمامی روستا‌های بخش مرکزی دلیجان از نعمت برق، گاز و آب شرب سالم بهره‌مند هستند اظهار کرد: پوشش شبکه مخابراتی و اینترنت پرسرعت در۹۰ درصد روستا‌ها انجام شده ودر ۱۰درصد باقی مانده در دست پیگیری واقدام است.

فدایی با بیان اینکه تعداد روستا‌های بخش مرکزی دلیجان ۳۵روستا است گفت: این بخش ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری از جمله بقاع متبرکه، آثارطبیعی وتاریخی، خانه‌های بومگردی و روستا‌های نمونه گردشگری دارد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.