سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال گیلان به ۶۸ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال گیلان به ۶۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، انوش دهنادی مقدم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۶۸ نفر از هموطنان در جریان آتش‌بازی‌های آخرین چهارشنبه سال دچار سانحه و در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او با اشاره به آخرین جزئیات مصدومان چهارشنبه آخر سال تا صبح امروز در گیلان افزود: ۶۸ نفر از هموطنان ما در آتش‌بازی‌های شب چهارشنبه‌سوری مصدوم و در بیمارستان‌ها بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان مصدومان سوانح شب چهارشنبه آخر سال در رشت بود، اظهار داشت: ۱۶ تن از شهروندان رشتی (۱۳ مرد و ۳ زن) شب گذشته در جریان آتش‌بازی‌ها دچار سانحه و در مرکز فوق تخصصی سوانح و سوختگی ولایت رشت بستری شدند.

دهنادی مقدم با اشاره به اینکه بیشترین نواحی آسیب‌دیده سانحه دیدگان رشتی در شب گذشته از ناحیه دست بود، ادامه داد: ۱۴ نفر از شهروندان از ناحیه دست‌وپا، ۳ نفر از ناحیه بدن، ۴ نفر از ناحیه سر و صورت، یک نفر از ناحیه چشم دچار سانحه شدند.

او همچنین به آمار سانحه دیدگان در سایر بیمارستان‌های استان اشاره کرد و گفت: ۱۹ نفر در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) رشت، ۵ نفر در بیمارستان شهید بهشتی آستارا، ۳ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، ۵ نفر در بیمارستان شهید نورانی تالش، ۲ نفر در بیمارستان شفای لاهیجان، ۳ نفر در بیمارستان رضوانشهر، یک نفر در بیمارستان رستم‌آباد، ۲ نفر در بیمارستان رسالت ماسال، ۴ نفر در بیمارستان منجیل، یک نفر در بیمارستان غدیر سیاهکل، ۴ نفر در بیمارستان، ولی عصر (عج) رودبار، یک نفر در بیمارستان بندر انزلی و دو نفر در بیمارستان امام رضا (ع) شفت بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۱۵ سانحه دیده در بیمارستان‌های استان زن و ۳۷ تن دیگر مرد هستند، تصریح کرد: ۱۸ نفر از این افراد از ناحیه اندام، ۲۴ نفر از ناحیه چشم، ۶ نفر دیگر نیز از ناحیه سر و صورت، یک نفر از ناحیه بدن و ۵ نفر دیگر نیز از ناحیه گوش دچار سانحه شده‌اند.

دهنادی مقدم همچنین از ارائه خدمت به ۱۸ سانحه دیده در شب چهارشنبه آخر سال توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ گیلان خبر داد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.