سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ اسفند ماه ۹۹؛

۸۷ مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در اردبیل/ حادثه رانندگی در جاده سرچم ۵ فوتی و مصدوم داشت

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۸۷ مصدوم در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از مصدومیت ۸۷ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال و انفجار مواد محترقه در اردبیل خبر داد.

شهرام حبیب زاده با اشاره به اینکه از ۲۰ الی ۲۷ اسفندماه امسال تعداد ۸۷ نفر در اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال و انفجار مواد محترقه مصدوم شده اند گفت: متاسفانه سالانه بدلیل انحراف از هنجار‌های اصلی و سنتی که کاملا از روح این آیین جدا است شاهد حوادثی تلخ و دردناک در سطح جامعه هستیم که باعث آسیب جدی جسمی و روحی بخصوص در سنین جوانی و نوجوانی می‌شود.

او ضمن قدردانی از تمامی کارکنان دانشگاه که در خدمت رسانی به این آسیب دیدگان به صورت شبانه روزی تلاش کردند، افزود: امسال نیز شاهد حوادثی تلخ و ناگوار در استان بودیم که جا دارد بخصوص در این ایام، خانواده‌ها بیش از پیش مراقبت کنند.

غریبانی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز کل مصدومین حوادث شب گذشته را ۶۸ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۵۲ نفر درمان و ترخیص شدند، ۱۶ نفر بستری و تحت نظر بودند که ۲ نفر از این تعداد، در بخش ویژه بیمارستان بستری و ۲ نفر نیز دچار قطع انگشتان دست شده اند.

او افزود: همچنین ۱۲ نفر نیز دچار آسیب چشمی و ۵۲ نفر دچار سوختگی سطحی تا شدید شده اند.

غریبانی تعداد مصدومین شهرستان اردبیل را ۴۹ مورد مصدوم عنوان کرده و گفت: مصدومین انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال ۹۹ در شهرستان مشگین شهر ۸ نفر، پارس آباد ۵ نفر، کوثر ۳ نفر، گرمی ۲ نفر و نمین ۱ نفر بوده و خوشبختانه امسال فوتی در اثر انفجار مواد محترقه نداشتیم.

حادثه رانندگی در جاده سرچم ۵ فوتی و مصدوم داشت

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: حادثه تصادف کامیون با خودروی پژو پرشیا در جاده سرچم یک فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

این مرکز اعلام کرد: ساعت ۳ صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۹، بدنبال تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی پژو پرشیا در جاده سرچم، سه کیلومتر بعد از کجل، متاسفانه یک نفر فوت و ۴ نفر دچار مصدومیت شدند.

مصدومین بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، بلافاصله توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ کوثر، فیروزآباد و هشتجین به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوثر منتقل شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.