سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر ویژه بهداشتی برای برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ در حرم مطهر رضوی

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به اینکه جمعی از زائران نیز برای مراسم تحویل سال به حرم مطهر مشرف شوند، آستان قدس رضوی اقدامات بهداشتی خود را مضاعف خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، توکلی معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود جمعی از زائران نیز برای مراسم تحویل سال به حرم مطهر مشرف شوند، طی هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آستان قدس رضوی حجم اقدامات بهداشتی خود را مضاعف خواهد کرد.

او افزود: در مدت زمان برگزاری مراسم لحظه سال تحویل، دستورالعمل هایی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی با جدیت و تاکید بیشتری دنبال خواهد شد.


بیشتر بخوانید


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی ادامه داد: برنامه تحویل سال از ساعت ۱۰صبح شنبه ۳۰ اسفند آغاز و با نماز جماعت و تواشیح و همخوانی ادامه خواهد یافت تا در ساعت ۱۳و۷ دقیقه و ۲۷ثانیه، دعای سال تحویل را در کنار مضح شریف رضوی، زمزمه کنیم. در این مراسم، علاوه بر استفاده از همه ظرفیت حرم مطهر از ظرفیت حریم حرم و خیابان‌های اطراف نیز استفاده خواهد شد.

توکلی بیان کرد: در ۴جهت حرم مطهر، ۲۱مسیر ورودی برای تشرف زائران پیش بینی شده که در همه این مسیر‌ها به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک به صورت ویژه نظارت خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.