سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ مورد حریق در چهارشنبه سوری حاجی آباد اطفاء شد

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری حاجی آباد از انجام ۸۵ مورد ماموریت اطفای حریق توسط آتش نشانی این شهرستان در چهارشنبه سوری امسال خبرداد.

قادری مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۸۵ مورد ماموریت اطفای حریق توسط آتش نشانی شهرداری حاجی آباد در سطح شهر انجام شده است.

اوافزود: آتش سوزی‌های رخ داده سریع و با اقدام به موقع نیرو‌های آتش نشانی اطفاء شد.

قادری بیان کرد: بیشترین ماموریت انجام شده اطفای حریق سطل‌های زباله و لاستیک‌های آتش زده شده در بلوار‌ها و خیابان‌های شهر بوده است.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری حاجی آباد عنوان کرد:از اطفای حریق ۱۸ مورد مربوط به حریق سطل زباله، ۷۰ مورد لاستیک سوزی در کف آسفالت و زیر درختان بوده که بسیار خطرسازاست.

او ادامه داد: تنش زدن ضایعات در معابر عمومی علاوه بر آسیب به آسفالت و اخلال در حمل و نقل عمومی، احتمال حریق درختان اطراف خیابان نیز وجود دارد که کاهش این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد.

قادری گفت: برای پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه سوری تمهیدات لازم را ازقبل نظر گرفته بودیم و کمیته طرح جامع ایمن در این زمینه تشکیل شده و نیرو‌های آتش‌نشان در نقاط پرترافیک و پرخطر شهر برای انجام عملیات سریع اطفای حریق مستقرشده بودند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.