سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: والیبال ایران برنده رقابت‌های این دوره از لیگ برتر بود

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص مسابقات لیگ برتر این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فینال مسابقات لیگ برتر والیبال عنوان کرد: خوشبختانه بعد از ۶ ماه تلاش و همکاری خوب باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی امروز شاهد مسابقه پایانی لیگ برتر والیبال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بودیم. والیبال توانست سال خوبی را پشت سر بگذارد و خروجی این لیگ، بازیکنان بسیار خوب برای تیم‌های ملی ما است. به نظر من تمام ۸ تیمی که به پلی آف این رقابت‌ها راه یافتند شایسته قهرمانی بودند. تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه جزو تیم‌های خوب این رقابت‌ها بودند و رقابت نزدیکی را شاهد بودیم. به هر ۲ تیم تبریک می‌گویم و برنده این دوره از لیگ، والیبال ایران بود.

داورزنی ادامه داد: بعد از تعطیلات نوروز تعدادی از بازیکنان لیگ به اردوی تیم‌های ملی دعوت خواهند شد و تعدادی به اردوی تیم ملی نوجوانان اضافه می‌شوند. فکر می‌کنم سال آینده خروجی خوبی از رقابت‌های این دوره از لیگ را شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص اهداف این فدراسیون در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: از ۷ فروردین اردو‌های تیم ملی شروع خواهد شد. تعدادی از بازیکنان تیم ملی والیبال لژیونر هستند و طبیعتا بعد از  پایان بازی‌های لیگ آن کشور‌ها اضافه خواهند شد، اما اردو‌های ما از هفتم فروردین با کادر داخلی آغاز و از ۲۲ فروردین با حضور آلکنو و توتولو ادامه پیدا می‌کند. با توجه به تغییر زمان مسابقات لیگ ملت‌ها باید برنامه ریزی انجام دهیم که بتوانیم آمادگی خوبی برای این رقابت‌ها داشته باشیم. تیم ملی از آخر اردیبهشت ماه به ایتالیا رفته و تا اوایل تیر ماه در آنجا می‌ماند سپس بازیکنان برای مسابقات المپیک آماده می‌شوند.

داورزنی در خصوص ناتوانی در کسب میزبانی رقابت‌های فوتبال آسیا تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کشور ما در میزبانی مشکلی داشته باشد. ما میزبان مسابقات نوجوانان جهان با حضور ۲۰ کشور هستیم و حتی در سال‌های گذشته میزبان رقابت‌های مختلف بوده ایم. فکر می‌کنم شرایط کرونا در این مورد دست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای بهانه گیری باز گذاشته است. در لیگ ملت‌های والیبال میزبانی مرحله نهایی را درخواست کرده بودیم، اما آن را به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت بازیکنان به ایتالیا دادند. مسابقات قهرمانی جهان در آخر شهریور ماه برگزار می‌شود و فرض بر این است که تا آن زمان واکسیناسیون در کشور‌ها کمک خواهد کرد که میزبانی صورت بگیرد.

معاون سابق وزیر ورزش ادامه داد: با توجه به این که تصمیم گیرنده در خصوص میزبانی رقابت‌های فوتبال، AFC است این نهاد میزبان را انتخاب می‌کند. نحوه تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال به صورتی بوده که از قبل باید رایزنی‌ها صورت بگیرد و این تصمیم از اختیارات کنفدراسیون فوتبال آسیا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.