سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تندروان: تیم والیبال فولاد سیرجان برای قهرمانی به خودباوری رسیده بود

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: شاگردانم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال به خودباوری رسیده بودند.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا تندروان سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان پس از قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: از همان روز اول تیم را از نظر روحی و روانی تقویت کردیم و بازیکنانم شخصیت قهرمانی را درک کرده بودند. در نهایت بازیکنان تیم فولاد سیرجان امروز  توانستند جام قهرمانی را به دست آورند. برای من این قهرمانی بسیار ارزشمند است چرا که تلاش و کوشش عنصر اصلی این قهرمانی بود.  

او ادامه داد: ورزش ایران باید به سمت تلاش و کار گروهی  پیش برود. در گذشته حضور ستاره‌ها روی کسب نتایج بهتر تاثیر می‌گذاشتد، اما در نهایت کار گروهی باعث قهرمانی ما شد. به مردم سیرجان بابت کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر والیبال تبریک می‌گویم.   

تندروان اظهار کرد: زمانی تیم ما را جزو ۸ تیم اول لیگ برتر والیبال هم نمی‌دانستند، اما امروز با کار گروهی  قدرت تیم‌مان را به همگان ثابت کردیم. قدرت ذهنی و تیمی بسیار اهمیت دارد  چرا که این روز‌ها حلقه کار گروهی در والیبال ما گم شده است.  

او درباره ماندن در تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: صحبت درباره ماندن در تیم والیبال سیرجان زود است و اکنون می‌خواهم از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر لذت ببرم.  

سرباز تیم ملی والیبال ایران هستم

تندروان درباره حضورش در تیم ملی والیبال اظهار کرد: من عضو کادر فنی تیم ملی والیبال هستم و خودم را سرباز کشورم می‌دانم. تا جایی که بتوانم به تیم ملی والیبال کمک خواهم کرد.

سرمربی والیبال فولاد سیرجان درباره نگرفتن مراسم اختتامیه و ندادن کاپ قهرمانی و مدال عنوان کرد:  گرفتن یک اختتامیه معمولی برای لیگ برتر والیبال درست نبود و احتمالا فدراسیون برنامه خودش را در زمان بهتری می‌گیرد. من از روز اول به گرفتن کاپ و مدال فکر نمی‌کردم چرا که این مدال و کاپ متعلق به مردم سیرجان است. طبق جلسه‌ای که با فدراسیون والیبال داشتیم ما درخواست کردیم که ۲ برد از ۳ بازی در نظر گرفته شود. شاید خواسته ما موجب شد تا فدراسیون والیبال نتواند اختتامیه لیگ برتر را برگزار کند.  

او در پایان گفت: به والیبال ایران خداقوت می‌گویم چرا که پس از گذشت ۹ ماه در والیبال شاهد یک فینال بسیار زیبا بودیم. خوشحال هستم که تیم ما توانست در لیگ برتر والیبال عنوان قهرمانی را کسب کند. امسال چهارمین سالگرد فوت رضا ابراهیمی مربی والیبال  بوده که جایش در بین ما  بسیار خالی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.