سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس از اجرای چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش همدلی مواسات و کمک‌های مومنانه شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: در چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش همدلی مواسات و کمک‌های مومنانه شهرستان طبس که با همکاری ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجام می شود ۲۰۰۰ بسته معیشتی ، ۱۲۰۰ جفت کفش و البسه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او ارزش مالی این اقلام را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:  ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و خیرین شهرستان طبس در جمع آوری اقلام کمک کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی و کفش و البسه بین نیازمندان توزیع میشود بیان کرد: از مردم شهرستان طبس و خیرین درخواست میکنم که در موضوع همدلی مواسات و کمک‌های مومنانه به ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس کمک و همراهی نمایند.

او ادامه داد: شهرستان طبس در مراحل قبلی هم افتخار افرین بوده در بحث و مردم انقلابی و نجیب شهرستان طبس ما را در مراحل مختلف و پیشین ما را همراهی کردند.

سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با اشاره به مرحله قبلی رزمایش کمک‌های مومنانه در طبس افزود: ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی، ۲۰ سری جهیزیه و ۲هزار غذای گرم در مرحله سوم از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه در طبس بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.