سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شازند آماده برگزاری انتخابات پرشور

فرماندار شازند از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزای انتخابات ١٤٠٠ خبر داد.

حسین رجبی فرماندار شهرستان شازند در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان، گفت: شهرستان شازند آمادگی کامل برای برگزای انتخابات ١٤٠٠ را دارد.

رجبی افزود: شهرستان شازند دارای ۶ شهر و ۴ بخش است که تمامی شهر‌های این شهرستان برای آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

او در خصوص ثبت نام انتخابات شورا‌های اسلامی شهر گفت: نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر میتوانند در ۴مدل مختلف ثبت نام کنند و بهتر و پسندیده‌تر است که نامزد‌های محترم به صورت غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان شازند بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونا در تمام شعباتشرایط خوب و مناسبی فراهم شده است و انشالله در آینده هم بدون هیچگونه آسیبی در وضعیت کرونایی رای مردم را لحاظ خواهیم کرد.


ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند۱۳۹۹‬ آغاز شده و تا ساعت ۱۸ وقت اداری امروز سه شنبه مورخ ۲۶ اسفند می‌یافت که بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور این زمان برای ثبت نام حضوری تا ساعت ۲۰ و برای ثبت نام غیر حضوری تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.