سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب؛

همه جوانان انقلابی در انتخابات شوراها ثبت نام کنند

شورای ائتلاف اصولگرایان با صدور بیانیه‌ای از جوانان متخصص و انقلابی برای ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با صدور بیانیه‌ای از جوانان متخصص و انقلابی دعوت کرد تا در انتخابات شورا‌های شهر و روستا ثبت نام کنند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهر و روستا بستر زیست اجتماعی و زندگانی انسانی است و می‌بایست برای جامعه اسلامی زمینه تعالی همه جانبه انسان را مهیا کند. شورا‌های شهر و روستا وظیفه راهبری خردمندانه و قاعده گذاری هوشمندانه شهر‌ها را بر عهده دارند. حرکت به سمت قله‌های انقلاب اسلامی و جهش‌های تمدنی در بستر شهر‌های اسلامی هوشمند رخ می‌دهد و رسیدن به افق‌های بلندِ گام دوم انقلاب، نیازمند بازآفرینی شهر‌ها به مثابه محیط‌های شتاب دهنده اقتصادی و اجتماعی است به گونه‌ای که در آن رفاه شهروندان و شاخص‌های تعالی اجتماعی و فرهنگی با رویکردی همه جانبه، روز به روز افزایش یابد.

در روز واپسین مهلت ثبت نام نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا است، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، از تمام زنان و مردان توانمند، مومن و انقلابی خصوصا جوانان خردمند و باانگیزه‌ای که تاکنون برای این مهم داوطلب نشده‌اند جهت ثبت نام و مشارکت در این رقابت سیاسی مهم دعوت بعمل می‌آورد و بی آنکه در این مرحله از انتخابات تعهدی به نامزد‌های محترم بدهد، اعلام می‌دارد، ساز و کاری منسجم برای شناسایی و رتبه بندی افراد توانمند طراحی کرده است. همچنین شورای ائتلاف به تمامی شهروندان اطمینان می‌دهد که فارغ از سوگیری‌های سیاسی و مداخلات ناموجه، تمام تلاش خود را بکار بندد که مبتنی بر معیار‌ها و شاخص‌های علمی و انقلابی، نیرو‌های برتر و موثر را با نگاه به اهداف متعالی گام دوم انقلاب معرفی نماید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.