سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارشنبه آخر سال

تجمع ممنوع/متخلفان محدودیت تردد شبانه منتظر برخورد قاطع باشند

هر ساله مکانی ، برای برگزاری منظم مراسم چهارشنبه آخر سال اعلام می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا از دستور کار خارج شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شجاعی نسب رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: هر ساله مکانی ، برای برگزاری منظم و استاندارد مراسم چهارشنبه آخر سال اعلام می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا ، جلوگیری از افزایش مبتلایان و زحمت اضافی بر کادر درمان  از دستور کار خارج شده است.

او افزود : در چند سال اخیر با رعایت خانواد‌ها  این خسارت‌ها و تلفات کمتر شده است.

شجاعی نسب گفت : محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا  ۳ به صورت جدی اجرا خواهد شد تا کمترین خسارت‌ها وتلفات را داشته باشد تا عده‌ای به بهانه چهارشنبه سوری در امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد : بیشترین صدمات ناشی از کار با مواد محترقه ،  آسیب‌های چشمی است.

او با بیان اینکه هنوز چهارشنبه آخر سال از راه نرسیده ، جان ۳ نفر گرفت ، افزود: امسال یک دختر ۶ ساله و یک جوان ۱۵ ساله ویک نفر دیگر  قربانی کار با مواد محترقه شدند.

شجاعی نسب بیان کرد: ۸۶ درصد از افراد آسیب دیده در حال کار با مواد محترقه بوده و ۱۴ درصد افرادی بودند که در مجاورت با این افراد  قرار گرفته بودند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.