سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا در اندیمشک در حال اجرا است

سخنگوی ستاد کرونا اندیمشک گفت: گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با هدف افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان در حال اجرا است.

یحیی میثم سخنگوی ستاد کرونا اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان در حال اجرا است، هدف کلی در گام چهارم، مدیریت و کنترل اپیدمی کووید - ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین‌بخشی است.

او افزود: قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کاهش میزان بستری و مرگ و میر را از دیگر اهداف اجرای گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا عنوان کرد.

میثم بیان کرد: پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر اهدافی است که به صورت اختصاصی در این مرحله از مدیریت بیماری در دست اجرا بوده و پیگیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونا اندیمشک با اشاره به این‌که برنامه‌های گام چهارم مدیریت و کنترل کرونا محله و خانواده‌محور است، بر جلب مشارکت مردمی و همچنین همکاری‌های بین بخشی تأکید کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و مردمی شاهد رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح استان باشیم، چراکه در حال حاضر تنها راه‌حلی که می‌تواند ما را از گرداب این همه‌گیری به ساحل امن نجات رهنمون شود، رعایت اصول بهداشتی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.