سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنگ زرد عید از ترس سرخی آتش چهارشنبه سوری

عبدالله زاده رئیس دادگستری زیرکوه با توجه به شیوع ویروس کرونا، از ممنوعیت برپایی تجمع در نقاط مختلف شهر به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عبدالله زاده رئیس دادگستری شهرستان زیرکوه با اعلام ممنوعیت برپایی تجمع مردمی به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: با متخلفان و ایجاد کنندگان تجمع‌های پر خطر و فروشندگان مواد محترقه برخورد قانونی می‌شود.

او برپایی هرگونه تجمع به بهانه برگزاری چهارشنبه آخر سال را ممنوع اعلام کرد وافزود: اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای به بهانه چهار شنبه سوری در امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند.

عبدالله زاده بیان کرد: چهارشنبه آخر سال یکی از سنن ایرانیان است که متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی صحیح، عدم رعایت موارد ایمنی از سوی برخی از شهروندان، غفلت و هیجانات لحظه‌ای افراد به خصوص جوانان همه ساله شیرینی نوروز را به کام بعضی از خانواده‌ها تلخ کرده و گا‌ها افرادی جان خود را به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها از دست داده یا در مواردی دچار صدمات بدنی جبران ناپذیری می‌شوند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است: ۶ ایستگاه آتش نشانی بیرجند برای چهارشنبه آخر در حالت آماده باش قرار دارند و ۵ ایستگاه سیار هم برای نقاطی که احتمال بروز حادثه در آن‌ها در این ایام وجود دارد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
مث پارسال پلیس باید خودروی هنجار شکنان رو تا بعد عید توقیف کنه تا درس عبرتی برای دیگران بشه
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
باید با هنجارشکنان برخورد قضایی کرد
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
تو رو خد به جوونیتون رحم کنین