سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنور انتخابات در مشهد داغ می‌شود

با راه‌اندازی "پویش نهضت ثبت‌نام" توسط احزاب و چهره‌های اصلاح‌طلب فعال، تنور انتخابات در مشهد داغ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حیدر خوش‌نیت عضو مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: پویش ثبت‌نام از سوی شاخه جوانان این حزب راه اندازی شده و از چهره‌های تاثیرگذار اصلاح‌طلب می‌خواهد در انتخابات پیش روی شورای شهر مشهد نام‌نویسی کنند.

او افزود: این پویش با توجه به اهمیت شورای شهر و نقش تاثیرگذار آن در مدیریت مطلوب شهری راه‌اندازی شده و تاکنون در همین چارچوب و در قالب فضای مجازی از برخی چهره‌ها برای ثبت‌نام در انتخابات آن دعوت به عمل آمده است.


بیشتر بخوانید


شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: فارغ از گرایش‌های سیاسی، از همه تشکل ها، نخبگان سیاسی و اجتماعی، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و هر فرد تاثیرگذار بر مردم که می‌تواند در حوزه مدیریت شهری نقش‌آفرینی داشته باشد دعوت به ثبت‌نام برای نامزوی انتخابات شورا‌ها می‌کنیم.

او افزود: دعوت را به هر شکلی از نخبگان سیاسی برای حضور در عرصه انتخابات شایسته می‌دانیم، زیرا این شهر و آب و خاک متعلق به همین مردم است و باید برای بهبود اوضاع آن تلاش کنند لذا نباید به هیچوجه از شرایط آینده ناامید بود.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این دعوت از نخبگان سیاسی یک کنشگری فعال در عرصه انتخابات است. از طرفی انتخابات بهار فعالیت تشکل‌های سیاسی است لذا برخورد فعالانه و مثبت اقتضا می‌کند چهره‌های سیاسی خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

رمارم بیان کرد: انتخابات مبتنی بر "روش معلوم و نتایج نامعلوم" است و باید به آنچه از صندوق رای خارج می‌شود تن داد، زیرا سرنوشت همه ما با صندوق رای مشخص می‌شود.

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
ان شاالله مردم حضور فعالی داشته باشند