سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

بارش‌های رگباری استان اصفهان را فرا می‌گیرد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری موقت همراه با رعد و برق و طوفان لحظه‌ای توأم با گردوخاک استان اصفهان را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان تا سه روز آینده است، از این رو افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: افزایش ابر و وقوع رگبار‌های موقت همراه با رعد و برق در استان اصفهان از روز چهارشنبه تا پایان هفته دور از انتظار نیست ضمن اینکه وزش باد شدید و گاهی طوفان لحظه‌ای توأم با گرد و خاک مناطق شرقی استان را در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بر می‌گیرد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان کیفیت هوای کلانشهر اصفهان را در اسفندماه خوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش شاخص‌های کیفی هوا به ویژه در ساعات صبح به علت تردد‌های روز‌های پایانی سال است، اما این وضعیت موقتی و در حد ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و کیفیت هوا با افزایش دما و وزش باد در طول روز بهبود می‌یابد.

سیدان با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او افزود: زرین‌شهر با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.