سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مسئولان از برگزاری مراسم‌های هزار نفری در شرایط قرمز کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با وجود وضعیت کرونا در خوزستان، تجمع‌های چند هزار نفری مراسم ختم را داشتیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۳۴ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که حدود ۴۲۰ نفر از این تعداد، در بخش‌های مراقبت ویژه تحت نظر هستند.

او بیان داشت: به جز چهار شهری که از وضعیت قرمز خارج شدند، در دیگر شهر‌ها رعایت نکات بهداشتی به اندازه کافی نیست و همکاری لازم انجام نشده است بنابراین ممکن است وضعیت برخی از شهر‌ها از نارنجی به قرمز تبدیل شود.

ابول‌نژادیان افزود: با وجود وضعیت کرونا در خوزستان، روز شنبه تجمع‌های چند هزار نفری مراسم‌های ختم در برخی از شهرستان‌های استان داشتیم؛ این تجمعات در شهری بوده که تا یکی دو روز گذشته قرمز بود و به تازگی نارنجی اعلام شد. این اجتماع موجب می‌شود یک هفته بعد مجددا وضعیت این شهر به قرمز تبدیل شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: بیمارستان‌ها برای تخت بستری دچار محدودیت هستند و با مشکلاتی مواجه هستیم بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم همکاری کنند تا این وضعیت را کنترل کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.