سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد ساخت روزانه ۳ مدرسه در سیستان و بلوچستان/مشارکت ۱۰ برابری خیرین در ساخت مدرسه

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ درصد مدارس کشور در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و رکورد ساخت روزانه ۳ کلاس درس در این استان در نوع خود کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی در آیین کلنگ‌زنی ۲۰۰ مدرسه مشارکتی در زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران به ویژه قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در ساخت مدرسه اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های پایدار، عمران و آبادانی و ارتقاء شاخص‌های مختلف اجتماعی را به دنبال دارد.

او افزود: ۱۰ درصد مدارس کشور در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و رکورد ساخت روزانه ۳ کلاس درس در این استان در نوع خود کم نظیر است.

موهبتی بیان کرد: از آنجایی که این استان در آستانه یک تحول بزرگ و عظیم قرار دارد شرایط مهاجر پذیری روز به روز در حال افزایش و رشد است و این موضوع کار در حوزه آموزش و پرورش را سنگین و سخت نموده است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خیرین از سال ۹۲ به بعد ۱۰ برابر مشارکت در ساخت و ساز داشته اند و با تلاش جهادگونه این عزیزان در حداقل زمان، پروژه‌ها تحویل می‌شود.

او  گفت: علاوه بر نهضت مدرسه سازی در حوزه خیرین، در حوزه دولت نیز از سال ۹۶ تا ۹۹ رشد اعتبارات ۱۱ برابر شده است.

موهبتی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش به همه جوانب کار در این دستگاه توجه کرده و تلاش مضاعف و سنگینی در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها در این نهاد فرهنگی در جریان است.

استاندار سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: نهضت بزرگ مدرسه سازی و فرآیند‌های دیگر در آموزش و پرورش تغییرات عمده و عمیقی را در توسعه جامعه به دنبال خواهد داشت و زمینه رشد و تعالی همه جانبه آحاد جامعه را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.