سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم ملی ووشو:

ووشو کاران آرزو دارند به تیم شیان بروند

سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی کشورمان در گفت و گویی نوروزی در خصوص آخرین شرایط خودش توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیلا منصوریان ووشو کار کشورمان متولد ۱۳۶۹ اهل سمیرم اصفهان است. سهیلا دیرتر از خواهرانش شهربانو و الهه به ورزش ووشو روی آورد و مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۴ و مدال برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد. سهیلا همانند خواهرش الهه در لیگ چین مبارزه می‌کند و در تیم شیان بزرگترین باشگاه  چین حضور دارد.

 گفتگوی عیدانه با سهیلا منصوریان ترتیب دادیم که از نظر خواهیم گذراند.

زمان تحویل سال دوست دارید در کنار چه کسانی باشید و آرزویتان در آن لحظه چیست؟

علاقمندم سال تحویل را در کنار کسانی باشم که دوستم دارند. من دوست  دارم در کنار خانواده ام باشم، چون انگیزه و انرژی لازم را به دست می‌آورم.

بهترین سین هفت سین از نظر شما چیست؟

سبزه بهترین سین هفت سین است، چون انرژی خاصی به انسان می‌دهد.

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید، چیست؟

من نمره ۲۰ را به خودم می‌دهم، چون اتفاقات خوب برای من بیشتر از اتفاقات بد بود. به هر حال پیچ و خم‌هایی در زندگی ام داشتم و به مسابقات جهانی به خاطر دلایلی نرفتم و نخواستند که من در این مسابقات حضور داشته باشم. البته اتفاقات بهتری برایم رخ داد.

بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۹ برای شما چیست؟

من یک سال برای مسابقات جهانی تمرین کردم، اما به خاطر برخی از مسائل نتوانستم در آن مسابقات شرکت کنم. به هر حال غیبت در آن مسابقات خیلی من را اذیت کرد و حدود ۳ ماه ناراحت بودم و گریه می‌کردم. مادرم به من می‌گفت که خداوند یک چیز خوب را  می‌گیرد و یک چیز بهتر می‌دهد و تو با خداوند چانه می‌زنی و می‌خواهی خداوند درخواست قبلی ات را استجابت کند. من به حرف مادرم رسیدم و با  تیم شیان بهترین تیم دنیا در ووشو قرارداد بستم که همان بهترین اتفاق در زندگی ام است. همه ووشو کاران آرزو دارند به تیم شیان بروند و من اولین ووشوکاری  بودم که به این تیم راه یافتم که خدا را شکر این اتفاق قشنگ برای من رخ داد. علاوه بر این، من در همان سال به نایب قهرمانی لیگ چین  دست یافتم که بهترین اتفاق برایم بود.

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۱۴۰۰ دنبال می‌کنید، چیست؟

 من در کنار ورزش کار بزرگ هم شروع کردم و یک دفتر تبلیغاتی  زدم و قصد دارم که این شرکت به  بزرگترین دفتر تبلیغاتی در کل کشور تبدیل شود. همچنین  قصد دارم این دفتر تبلیغاتی را بزرگترش کنم و از بازیگر‌های خارجی استفاده کنم تا بزرگترین کمپین تبلیغاتی سهیلا منصوریان را تشکیل بدهم

با توجه به شیوع ویروس کرونا اگر جایی مهمانی بروید از آجیل خوردن صرف نظر می‌کنید؟

من اصلا در دوران شیوع ویروس کرونا جایی نمی‌روم و سعی می‌کنم که به کار و تمرینات خودم برسم، چون ممکن است روادید من در این چند وقت اخیر صادر شود و باید به چین بروم. اگر کرونا بگیرم به طور حتم همه کار‌هایی که برای رفتنم به چین کرده‌ام از بین می‌رود.

سیزده به در را چگونه می‌گذرانید؟

خیلی دوست دارم من و خانواده ام در جای سرسبز باشیم و کنار هم خوش بگذرانیم.

با توجه به لغو مسابقات مختلف به علت شیوع ویروس کرونا این موضوع در آماده سازی شما چقدر تاثیرگذاشت؟

شیوع ویروس کرونا باعث شد که آمادگی ورزشکاران پایین بیاید، اما من حس می‌کنم بهتر شدم. من نگذاشتم افت ورزشی داشته باشم و تمرین خود را به نحو احسن انجام دادم و آماده هستم. هر زمانی که تاریخ مسابقه در چین را اعلام کنند، آمادگی برای انجام مسابقه را دارم.

دروغ سیزده به در بگویید؟

من آدم دروغگویی نیستم، اما اگر بخواهم دروغ سیزده بگویم این است که سهیلا منصوریان برای همیشه از ایران رفت. در صورتی که من نمی‌روم، چون ایران خیلی دوست دارم.

نظرتان در مورد کلمه‌های زیر بگویید:

ووشو؟

هیچ نظری ندارم

کرونا؟

نابودمان کرد

میناوند و انصاریان؟

اسم میناوند را که دیدم تپش قلب گرفتم و جزو دوستان خیلی خوبمان بود. از مرگ میناوند و انصاریان خیلی ناراحت شدم. امیدوارم که دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد که ورزشکاران‌مان یک باره از میان ما بروند. ان شا الله خداوند این ۲ بزرگوار را بیامرزد و به خانواده شان صبر دهد. امیدوارم این ویروس کرونا سریعتر برود که ما شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.