سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت عمل بالا نیرو‌های امدادی استان سمنان در کمک رسانی

استاندار سمنان سرعت عمل دستگاه‌های امدادرسان در بحران آب و هوایی اخیر را در استان سمنان مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ستاد پیشگیری از مدیریت بحران این استان با تاکید بر پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن به روستاییان حادثه دیده از بارش‌های برف و باران اخیر
در فولاد محله تاکید کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در جذب اعتبارات ملی و استانی بیش از پیش تلاش کنند.

علیرضا آشناگر هم چنین از مدیران خواست تا هر چه زودتر مشکلات روستاییان آسیب دیده از جمله فولاد محله را برطرف و برای رفع مشکلات آنها، ساخت و ساز ساختمان‌ها چاره اندیشی کنند.

استاندار سمنان با اشاره به بسته شدن جاده‌ها به دلیل برف و کولاگ در روز‌های گذشته گفت: در زمان وقوع حوادث طبیعی و بحران ها، مدیران و دستگاه‌های خدمات رسان، امنیتی و انتظامی باید در حالت آماده باش بوده و سایر دستگاه‌های اجرایی هم برای ارائه خدمات و کمک‌های لازم، یاری گر دستگاه‌های امدادی باشند.

استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در سال پیش رو، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای تامین کمبود آب در بعضی از روستا‌ها همکاری کنند.

او هم چنین ضمن قدردانی از صداوسیما مبنی بر اطلاع رسانی به موقع هشدار‌های هواشناسی گفت: امدادگران و دستگاه‌های اجرایی با سرعت در محل حادثه بحران آب و هوایی اخیر حضور داشتند و کمک رسانی کردند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.