سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی مهاباد تشکیل شد

جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی مهاباد در محل آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در این جلسه هیئت امنای پژوهش سرای دانش آموزی با اشاره به شاخص‌های پژوهشی و آموزشی بیان داشت: اعتقاد و عزم راسخ ما رونق بخشیدن به برنامه‌های علمی و پژوهشی و حمایت جدی از پژوهش سرا است.

شاوله با بیان اهمیت جایگاه پژوهشسرا به منظور هدایت صحیح استعداد‌های دانش آموزان گفت: با عنایت به رسالت آموزش و پرورش در زمینه شناسایی و شکوفایی استعداد‌ها و ارتقای شایستگی‌ها و تحقیق و پژوهش‌های فردی و گروهی در بین دانش آموزان، شناسایی، جذب و هدایت دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند متناسب با نیاز‌های کشور و فعالیت‌های علمی و کاربردی پژوهشسرای دانش آموزی در شهرستان فعالیت می‌کند.

او با اشاره به کمبود تجهیزات در امر پژوهش بر ضرورت تهیه و تجهیز و نیز کیفیت بخشی به فعالیت دانش آموزان تاکید کرد و افزود: هماهنگی مسئولین جهت تمهیدات لازم برای فضا و اعتبارات پژوهش سرا در دستور کار هئیت امنا قرار گیرد.

سلیمان معروفی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی دکتر حسابی مهاباد ضمن معرفی بخش‌های مختلف پژوهش سرای دکتر حسابی، گزارشی از موفقیت‌ها و کسب رتبه‌های برتر استانی، مسائل و مشکلات پژوهشسرا ارائه کرد.

در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش بابت داوری آثار قطب‌های استانی از آقایان سلیمان معروفی و انور اسمعیل پوری و چهار نفر از دانش آموزان دارای آثار برتر مسابقه غیرحضوری آزمایشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.