سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اضافه شدن ۴۰ دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی/ تعداد ایستگاه‌های مترو تهران به ۱۴۰ عدد می‌رسد

معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران گفت: با افتتاح ۱۲ ایستگاه تعداد ایستگاه‌های مترو تهران به ۱۴۰ عدد می‌رسد.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های متعدد مترو برای شهر تهران اظهار کرد: دو ایستگاه مترو دولاب و میدان قیام که از جمله ایستگاه‌های پرتردد، در منطقه مرکزی تهران هستند هفته گذشته به دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم تا پایان سال چهار ایستگاه دیگر را هم افتتاح کنیم، زیرا تمام اقدامات زیرساختی، پله‌برقی و سیگنالی انجام شده است و در مرحله نهایی کار قرار داریم، اما شاید این تفکر وجود داشته باشد که برخی از آن‌ها در فروردین ماه به جهت مناسب سازی آسانسور و پله برقی افتتاح شوند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که وضعیت ۱۲ ایستگاهی که برای افتتاح در دستور کار قرار داشته به کجا رسیده است بیان کرد: با تمام تاخیر‌هایی که در حوزه منابع مالی وجود داشت خدا را شاکریم که اکنون  آنها به انتهای کار رسیده‌اند.

هاشمی با اشاره به ایستگاه‌های سطح پایتخت ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این ۱۲ ایستگاه، تعداد ایستگاه‌های تهران به ۱۴۰ ایستگاه برسد و بتوانیم در سایر حوزه‌های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوسرانی و تاکسیرانی هم، اقدامات در دستور کار خود را نهایی کنیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به واگن ملی گفت: با رونمایی از واگن ملی قرارداد انبوهی را دنبال می‌کنیم تا از آن طریق ۱۰۵ واگن ساخته شوند.

وی درباره حوزه اتوبوسرانی بیان کرد: ۴۰ دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس آماده هستند و در روز‌های آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهند شد. همچنین طی قراردادی که منعقد شده ۱۰۵ واگن جدید ملی ساخته خواهد شد.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
سعید
۰۹:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
در شهری با جمعیت بیش از ده میلیون اضافه شدن 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس بعد از اینهمه کمبود گفتن دارد؟؟؟
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
کاش مسئولینی که این همه راجع به افزایش تعداد اتوبوسهای شهری و ایستگاه مترو صحبت میکنند ، یه سری به ایستگاههای بی ار تی راه آهن بزنند . تو این شرایط بحرانی خط تجریش رو برداشتن و اتوبوسها پس از پر شدن باید تایم مورد نظر رو بگذرونن بعد حرکت کنن . این که توی ایستگاه و اتوبوس مردم روی هم سوار شدن مهم نیست . فاصله اجتماعی که هیچ فاصله خصوصی هم رعایت نمیشه
سالاری
۰۹:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
این همون استاندار فراری گلستان نیست ترفیع درجه گرفتن