سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهالی روستای واجل صاحب مرکز جامع خدمات سلامت شدند

مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت در روستای واجل خبر داد.

 محمد حسین یاور احمدی مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای واجل گفت: در شرایطی که بیماری کرونا مشکلاتی ایجاد نموده است ما به فکر راه اندازی چنین مراکزی هستیم که  از عنایت ویژه ریئس دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم در مجلس و مسئولان محلی که در این خصوص پیگیری کردند، تشکر ‌می‌کنم.

او با بیان اینکه باید به خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانیم، افزود: مردم هم در جهت ماندگاری پزشک در مناطق محروم تکریم پزشکان را مدنظر قرار دهند چراکه تکریم از سوی مردم باعث جلب نظر و جذب پزشکان در این مناطق خواهد شد.

 یاور احمدی اظهار داشت: شرایط بیماری کرونا وضعیت شهرستان را بحرانی کرده است و همچنان مردم باید نکات بهداشتی بویژه زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، را رعایت کرده و از شرکت در مراسم شلوغ، عروسی و ختم خودداری کنند تا با توکل بر خداوند ریشه این ویروس خشکانده شود.

امروز مرکز خدمات جامع سلامت روستای واجل با حضور مسئولین شهرستانی این مرکز باحضور مدیر شبکه بهداشت ودرمان، رئیس دادگاه صیدون، مسئول دفتر نماینده، بخشدار صیدون، سرپرست مرکز بهداشت، نیرو‌های نظامی و انتظامی  و جمعی از مردم روستا افتتاح گردید.

روستای واجل در فاصله ۳۰ کیلومتری شرق شهرستان باغملک و ۱۰ کیلومتری شهر صیدون قرار دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.