سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹؛

کشف چوب جنگلی قاچاق در مازندران / کشف راز ۱۵ فقره سرقت در جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب جنگلی قاچاق توسط فردی در بخش دودوانگه، ماموران انتظامی بخش به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۶ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه سارق حرفه‌ای را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بودند شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جویبار گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۴۶ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی ۱۲ سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی گلوگاه با اشاره به کشف ۴۶ فقره سرقت داخل خودرو، منزل و سیم برق در بازجویی‌های فنی از متهمان دستگیر شده، گفت: ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف ۴ تن جوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: مامورین گشت کلانتری ایزدشهر در حین گشت زنی به ۲ خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در عملیاتی خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۴ تن چوب قاچاق جنگلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در این عملیات ۲ قاچاقچی چوب دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.