سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه روز/

نبود نظارت بر عملکرد آزمایشگاه ها/ وقتی آزمایشگاه ها سرخود مبلغ تعرفه ها را بالا می برند!

عدم نظارت بر عملکرد برخی از آزمایشگاه‌ها در شهرستان کرج استان البرز برای دریافت وجه خارج از مصوبه باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از آزمایشگاه‌ها بدون مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به دریافت وجه بیش از مصوب وزارت بهداشت می‌کنند.

شهروند خبرنگار ما که اخیرا کارش به یکی از این آزمایشگاه‌ها  در شهرستان کرج استان البرز خورده برای آزمایش غربالگری باید ۱ میلیون و هفت صد هزار تومان پرداخت می‌کرد، ولی ۳ میلیون و هفت صد هزار تومان از وی دریافت کردند و وقتی هم شکایت کرده به شرط رضایت و انصراف پولش را برگرداندند.

این در حالی است که در برخی مراکز بهداشت هم برای آزمایش کرونا نباید مبلغی دریافت کنند، اما متاسفانه برخی آزمایشگا ه‌ها اقدام به دریافت وجه می‌کنند.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام درمورد آزمایشگاه پارس ژنوم در کرج مزاحمتون می‌شم مبلغی که با خودکار آبی نوشته شده سه میلیون وپانصدو هشتادهزار تومان آزمایشگاه از من دریافت کرد و من بعد شکایت به معاونت درمان توانستم یک میلیون و هشتصد هزار تومان را از آزمایشگاه دریافت کنم آن هم به صورت توافقی درصورت رضایت وانصراف از شکایت . خواهش می کنم پیگیری کنید.


با سلام و احترام من در یکی از آزمایشگاه‌های شهر تهران برای ویروس کرونا آزمایش دادم. با توجه به اینکه این آزمایش باید در مراکز بهداشت به صورت رایگان انجام شود، ولی از من پول دریافت کردند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.