سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزامی شدن انجام آزمایش کرونا برای سفر به هرمزگان

استاندار هرمزگان از الزامی شدن انجام آزمایش کرونا برای ورود گردشگران به هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: افرادی که قصد سفر به هرمزگان را دارند، باید آزمایش کرونا بدهند و در صورت منفی بودن جواب تست اجازه ورود به استان را خواهند داشت.

همتی در نشست ستاد استانی مقابله با اشاره به اینکه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و حاجی‌آباد نگران کننده است، خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع، مهمانی و دورهمی شد.

استاندار هرمزگان افزود: بر اساس دریافت گزارش‌هایی مبنی بر رعایت نشدن نکات بهداشتی در برخی فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری استان، دستور پلمب آن‌ها صادرشده است و برخی هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز تذکر دریافت کرده اند.

همتی گفت: برگزاری هرگونه برنامه ورزشی، فرهنگی و مذهبی باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی صورت گیرد.

او افزود: در بنادر مسافری نیز باید به صورت ویژه شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود و سایر اماکن عمومی نیز باید با همکاری شهرداری ها و دهیاری‌ها به صورت منظم ضدعفونی شوند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر استفاده بیشتر از فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی گفت: نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اجازه برگزاری تجمعات انتخاباتی را ندارند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.