سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زخمی که آجیل فله‌ای به جان شما می‌زند/ کرونای فندقی، هدیه بازار نوروز

خریدهای نوروزی بدون درنظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی، کرونا را مهمان سفره هفت سین شما خواهد کرد.

مقصود جعفری نیا، مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با اشاره به خریدهای نوروزی شهروندان در ایام پایانی سال، گفت: شهروندان هنگام خریدهای نوروزی به ویژه هنگام خرید آجیل و خشکبار حتما دقت کنند که آجیل را به صورت فله ای خریداری نکنند.

او افزود: آجیل فله ای و باز احتمال آلودگی بسیار بالایی به کرونا دارد و همین موضوع سلامت شهروندان را به خطر می اندازد بنابراین توصیه می شود که شهروندان حتما آجیل های بسته بندی شده را خریداری کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مغازه داران و کاسبان نیز حتما درها و پنجره های واحد صنفی خود را باز بگذارند تا تبادل هوا به خوبی انجام شود این امر به کاهش میزان ویروس کرونا در هوا کمک می کند.

او افزود: شهروندان درنظر داشته باشند استفاده از ماسک امکان ابتلا به کرونا را کاهش می دهد اما آن را به صفر نمی رساند بنابراین باید تا حد امکان از حضور در اجتماعات پیشگیری کرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خیلی‌ها پول خرید آجیل ندارند...... این خبر را به آقایان و بستگان و دوستان ابلاغ بفرمائید خدای نکرده گوش شیطان کر کرونا نگیرند
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
میگن روی سطوح و غذا نمیشینه که ، مث این که خبر ندارید بهداشت جهانی گفته
عمار
۱۴:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
کو پول خرید آجیل !!!