سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب پومسه رو شیرازی برای حضور در رقابت‌های اوپن جهانی

سید احسان صداقت با کسب موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان، جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسابقات انتخابی تیم‌ملی پومسه نوجوانان در دو گروه دختران و پسران به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد که در بخش استاندارد سید احسان صداقت از استان فارس به همراه یاسین زندی و محمد رضا محمودی انتخاب شدند.

سید احسان صداقت پومسه کار شیرازی، گفت: کادرفنی تیم ملی پومسه دو نفر را برای حضور مسابقات جهانی پومسه کره جنوبی و ۲ تکواندوکار را برای رقابت‌های اوپن جهانی انتخاب می‌کردند که یاسین زندی در بخش استاندارد و امیر حسین باسامی در بخش ابداعی برای رقابت‌های رسمی جهانی انتخاب شدند و بنده و محمدرضا محمودی برای مسابقات پومسه اوپن جهانی انتخاب شدیم.

او ، بیان کرد: تفاوت مسابقات اوپن جهانی که بنده قرار است در آن شرکت کنم با سایر رقابت‌های اوپن پومسه در این است که تنها تیم‌های ملی در آن شرکت می‌کنند که همین موضوع کیفیت این مسابقات را بالا می‌برد.

صداقت، در خصوص سطح مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه نوجوانان تصریح کرد: سطح این رقابت‌ها خیلی بالا بود و کیفیت تمامی پومسه کاران به هم نزدیک بود و انتخاب تکواندوکاران برتر برای کادرفنی مشکل بود اما موفق شدم نظر مربیان تیم ملی را برای حضور در اوپن جهانی جلب کنم.

سید احسان صداقت متولد اردیبهشت ماه سال ۸۳ در شهر شیراز است که از سال ۸۸ رشته تکواندو را آغاز کرد و از سال ۹۲ حضور در میادین کشوری را تجربه کرد و در کارنامه افتخارات خود ۱۳ مدال مسابقات قهرمانی کشور و لیگ را دارد و سال ۲۰۱۸ در رقابت های جهانی پومسه به میزبانی چین تایپه در بخش تیمی دو نفره به مدال برنز دست یافت و  او برای دومین بار است که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه با کسب موفقیت، می‌تواند بار دیگر در میادین جهانی حاضر برای ایران افتخار آفرین شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.