سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار، میهمان مردمان جنوب کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز در مناطق جنوب استان کرمان، وزش باد همراه با گردو خاک دور از انتظار نیست.

میترا یاوری، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: برای امروز جوی آرام در شهر کرمان پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه در مناطق جنوب و جنوب غربی ابتدای صبح گردو غبار دیده شد، افزود: این گرد و غبار ناشی از مه صبحگاهی بوده است و در طول روز از شدت این گرد و غبار کاسته می‌شود.

یاوری با اشاره به اینکه امروز در مناطق جنوب، وزش باد همراه با گردو غبار دور از انتظار نیست، تصریح کرد: این شرایط جوی طی ۳ روز آینده در استان کرمان ادامه دارد. 

او افزود: در حالی که مردم کهنوج طی ۲۴ ساعت گذشته با ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار و شهربابک با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین نقطه استان بوده اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانحداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.