سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه سال نو؛

عیدی برای همه در ایران مهربان

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی از ابتدای اسفند ماه تا کنون مبلغ ۱ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود عیدی دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به این که در حال حاضر ۳۵ هزار حامی حمایت ۴هزارو ۶۰۰ فرزند معنوی را بر عهده دارند گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای اسفند ماه تا کنون مبلغ مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود عیدی دادند.

محمدی فرد بابیان این که حامیان می‌توانند کمک‌های خود را به‌طور مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند افزود: این امکان از طریق کلیه کارت‌های عضو شتاب برای حامیان جهت واریز به‌حساب ایتام و محسنین مهیا شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: حامی نیکوکار البرزی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت عیدی به‌حساب ۴۰۰ فرزند یتیم و محسنین نیازمند جدیدالورود کمیته امداد واریز کرد.

او افزود: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.