سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایه حمایت های مردم بر سر خانواده زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار خانواده زندانیان امسال زیر پوشش پنج انجمن در استان قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسماعیل‌زاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال با مشارکت ۲ برابری مردم و استفاده از اعتبارات داخلی مجموعه خدمات اعتباری ۴۵۰ برابر افزایش پیدا کرده که مددجویان در این مدت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خدمات گرفته اند.

او با بیان اینکه در حوزه حمایتی ۲ هزار خانواده زندانیان امسال زیر پوشش پنج انجمن در استان قرار گرفته اند افزود: از این تعداد هزار خانواده را انجمن مرکزی و بقیه را سایر انجمن‌های استان زیر پوشش دارند.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: در حوزه کمک به خانواده زندانیان هزار و ۷۵۶ خدمت مختلف ارائه و ۶ هزار و ۶۰۰ سبد غذایی توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۱۳۷ مورد اشتغال ایجاد شده است عنوان کرد: ۶۰ اخذ رضایت شاکی و آزادی ۳۲ زندانی از دیگر خدمات بوده که هزار و ۷۵۳ مشاوره و پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان زندانیان جزو همین خدمات بوده است.


بیشتر بخوانید

او اظهار کرد: با تغییر و تحولی که در ستاد انجام شد استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفت که بدون شک فعالیت گروه جهادی شهید لاجوردی در زندان نقش موثری در حوزه آموزشی، درمانی و اشتغال فعال خواهد داشت.

اسماعیل‌زاده اشتغال نشسته را از مهمترین اقدامات در یک سال گذشته ذکر کرد و گفت: در این طرح سرمایه مورد نیاز زندانی در اختیارش قرار می‌گیرد و محصول تهیه شده را انجمن خریداری می‌کند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی ادامه داد: در این مدت با همکاری دادگستری بیرجند دوره‌های آموزشی و پیشگیری مختلفی برای خانواده زندانیان برگزار شد.

او از توزیع بسته حمایتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و واریز ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد به حساب خانواده‌های زیر پوشش انجمن به مناسبت سال نو خبر داد و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از جامعه هدف ما دانش‌آموزان هستند که علاوه بر مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آموزش و پرورش، انجمن اقدام به خرید ۳۰ دستگاه تبلت هوشمند دانش‌آموزی کرد.

انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی در حال حاضر از سه هزار و ۴۰۰ فرزند زندانی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.