سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار حمیدیه:

عقب نشینی حمیدیه از وضعیت نارنجی به زرد را مدیون همکاری مردم هستیم

هاشمی با اشاره به خروج حمیدیه از وضعیت نارنجی گفت: با همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار داریم.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تغییر وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان به زرد گفت: بهبود وضعیت شیوع کرونا ویروس حاصل همکاری شهروندان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و افزایش استفاده از ماسک است.

او ضمن تقدیر از همکاری مردم حمیدیه، افزود: مدیریت بیماری کرونا و بهبود وضعیت موجود مستلزم تداوم روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و خودداری از شرکت در مراسم عروسی، فاتحه خوانی، جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی است تا بتوانیم به زودی آن را ریشه کن کنیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه وقوع وضعیت زرد نباید سبب عادی انگاری و بی توجهی مردم شود، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی، تلاش کادر بهداشت و درمان، بسیج، یگان‌های نظامی و انتظامی، ادارات، اصناف، بازاریان، شیوخ و روحانیون و ارگان‌های شهرستان و اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی به وضعیت آبی و سفید برسیم.

از هفته‌های گذشته تاکنون ۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی بودند، اما امروز فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد؛ با همکاری مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافته و هم اکنون ۷ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۵ شهرستان هم در وضعیت نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.