سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت اخیر:

مرگ کرونایی در استان همدان ثبت نشد

آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش و ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش و ثبت نشده است.

او افزود: مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای  همه گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۴۷ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: همچنین با شناسایی ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۶۰۱ نفر رسیده است.

طاهری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ مورد بود که از این تعداد ۴۶ نفر در بخش عادی بستری شدند.

او اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۴، بهار ۶۲۵، تویسرکان ۶۷۳، رزن ۴۶۱، درگزین ۲۰۰، فامنین ۱۸۸ و کبودراهنگ ۶۷۹ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۹۲۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۴ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.