سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شانه تراش رکورددار برف در مازندران

شانه تراش با ثبت ۷۰ سانتی متر برف رکورد ارتفاع برف در مازندران را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی فرجی کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت:  بر اساس سنجش ۲۴ ساعت بارش باران و برف، ایستگاه باران سنجی شانه تراش تنکابن با بارش ۶۹ میلیمتر بیشترین میزان برف را ثبت کرد و پس از آن روستای بطاهرکلا بخش بلده نور با ۶۵ سانتیمتر، کندلوس نوشهر با ۴۵ سامتیمتر و شنگلده لاریجان آمل با ۴۲ سانتیمتر بیشترین بارش برف در ۲۴ ساعت اخیر را داشتند.

او با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی نیز در شهر رینه آمل با ۹۲ میلیمتر ثبت شد، افزود: پساز شهر رینه بالااشتوج در تنکابن و تاکر در بخش بلده نور با ۶۰، بورخانی سوادکوه و قائمشهر با ۵۴ و ۴۵ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران سردترین دمای کنونی استان را مربوط به آلاشت با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: با خروج سامانه سرد از بعد از ظهر امروز دما هوای استان تا اوایط هفته تا ۱۰ درجه افزایش خواهد یافت.

فرجی گفت: باراش باران اکنون در مناطق ساحلی و جلگه‌ای متوقف شده است، اما بارش برف در ارتفاعات همچنان ادامه داد و مازندرانی‌ها تا اواخر امروز جوی پایدارهمراه با آسمانی صاف را شاهد خواهند بود.
انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.