سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فرآیند انتخابات در کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بااشاره به آغاز فرآیند انتخابات در کرمانشاه،گفت : با هر اقدام، امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود، با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر هم افزایی تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های دخیل در امر انتخابات و برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری، گفت : صیانت از امر انتخابات به عنوان سند آگاه‌مندی نظام از جمله وظایف است که بر عهده همه ماست و وظیفه داریم از آسیب‌های احتمالی انتخابات پیشگیری کنیم.

او گفت : دشمن به دنبال تغییر در باور‌های مردم است و هدف گیری باور‌های مردم از برنامه‌های اصلی آنهاست و در این راه با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات و نایده انگاشتن موفقیت ها، در پی رسیدن به اهداف خود است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات استان افزود: در مقابل این توطئه‌های دشمن وظیفه داریم با انجام اقدامات فرهنگی مناسب به مقابله با توطئه‌ها و تبلیغات شوم دشمنان برویم و با رصد فضا‌های مختلف اعم از واقعی و مجازی، اجازه ندهیم عده‌ای بخواهند امنیت و سلامت انتخابات را دچار آسیب کنند.

او افزود: همه افرادی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیرقانونی می‌زنند باید مسئولیت کار خود را بپذیرند و در این امر با هیچ کس تعارف و تساهلی صورت نخواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به مسئولیت‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی ادامه داد: در نظرداریم با هر اقدام و امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود، با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد کنیم و در این دوره بیش از هر دوره‌ای با کج روی‌ها مقابله کنیم تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.