سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت اعتراض شهروندان در خصوص تعرفه برق در نرم افزار برق من/تفاوت تعرفه های برق

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان آبادان گفت: شهروندانی که نسبت به تعرفه برق خود اعتراض دارند، اعتراض خود را در نرم افزار "برق من " مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسام ثابتی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان آبادان گفت: در نه ماهه اول سال شرایط خاصی برای مصرف برق در خوزستان وجود دارد و شهروندان خوزستانی می توانند به ازای هر ماه سه هزار کیلو وات برق مصرف کنند، ولی این شرایط در زمستان برای کل کشور یکسان است و به ازای هر ماه ۳۰۰ کیلو وات است.

او علت ین امر را عدم استفاده از کولر در فصل زمستان اعلام کرد و افزود: در نه ماهه اول سال تعرفه برق در خوزستان با تخفیف محاسبه می‌شود، و در آبادان وخرمشهر نیز ۳۰ درصد ارزانتر از خوزستان است، اما در فصل زمستان این تعرفه در کل کشور یکسان می‌شود و لذا کسانی که لوازم برقی پر مصرف مانند آبگرمکن برقی و یا بخاری برقی دارند تعرفه برق آنان بسیار افزایش می‌یابد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان آبادان از شهروندان خواست در فصل زمستان برای کم شدن هزینه برقشان حتی المکان از لوازم برقی گاز سوز استفاده کنند و افزود: شهروندانی که نسبت به تعرفه برق خود اعتراض دارند، اعتراض خود را در نرم افزار "برق من " مطرح کنندتا توسط بازرسان رسیدگی شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان آبادان همچنین گفت: شهروندان می‌توانند برای تقسیط قبوض برق خود از طریق سامانه سمیع مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: تعرفه برق ، قبوض برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.