سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰ تن ادویه با لیبل‌های جعلی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۰ تن انواع ادویه جات با لیبل‌های جعلی به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات پلیس نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، اقدام به تولید و فروش فرآورده‌های غذایی با لیبل‌های جعلی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناس اداره غذا و دارو به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از این واحد تولیدی ۲۰ تن انواع ادویه جات غیرمجاز در بسته بندی‌های مختلف و ۵۰۰ عدد لیبل جعلی کشف که با دستور مقام قضائی واحد تولیدی پلمب شد.

سردار حسینی با تاکید بر برخورد قاطع با اصناف متخلف افزود: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال است.

او تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محسن
۱۳:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
درود بر عزیزان نیروی انتظامی،
عجب آدمایی پیدا میشن نمیگن مردم مریض میشن