سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر به ۴۶۳ نفر از در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر به ۴۶۳ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده‌های زنجان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عصر دیروز جمعه با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در گردنه‌های صعب العبور و مسدود شدن آزادراه زنجان_قزوین،  امدادگران اقدام به امدادرسانی و توزیع اقلام غذایی برای ۴۶۳ مسافر در راه مانده کردند.


او افزود:  امدادگران  ۱۷۱ نفر را در پایگاه‌های امدادی و مساجد ابهر و مسجد غزال خرمدره اسکان دادند.


موسوی بااشاره به اینکه ۱۲ تیم عملیاتی همراه با ۳۴ نفر از نجاتگران هلال احمر در این امدادرسانی‌ها فعالیت داشته اند، گفت:  در این عملیات  تعداد  ۲۰۰ پتو، ۱۳۰ بسته مواد غذایی و ۱۸ کیلو خرما میان در راه ماندگان توزیع شد.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: هفت دستگاه آمبولانس، چهار خودروی نجات و کمک دار در این عملیات‌ها به کار گرفته شده است.


موسوی  گفت: در طرح زمستانی هلال احمر ۲۵ پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان  زنجان فعال هستند.


او افزود: برای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرمدره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود، طارم و مرکز استان زنجان فعال است.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.


موسوی از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در ۲۴ ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.