سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۸ نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر نهاوند

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان نهاوند از اسکان ۸ نفر در مراکز اسکان موقت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی کیانی، رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان نهاوند گفت: شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک در گردنه گرین نهاوند هشت نفر از مسافران که قادر به عبور از این مسیر نبودند از سوی جمعیت هلال احمر نهاوند در پایگاه اسکان موقت روستای قلعه قباد این شهرستان اسکان داده شدند.

او افزود: همچنین با توجه به بارش برف و کوهستانی بودن این منطقه تعدادی از وسایل نقلیه هنگام تردد با مشکل مواجه شده بودند که با حضور امدادگران ما ۱۴ وسیله نقلیه با مسافران امدادرسانی شده و به مسیر خود ادامه خود ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند ادامه داد: با توجه به اینکه گردنه گاماسیاب یکی از مناطق صعب‌العبور شهرستان نهاوند است که در روز‌های بارش برف و کولاک تردد از آن بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست به همین دلیل همواره به رانندگان در خصوص تردد‌های غیر ضروری هشدار داده‌ایم، اما متاسفانه در این زمینه کمتر به توصیه‌ها توجه می‌شود و همین مساله برای آن‌ها مخاطراتی را به دنبال دارد.

کیانی گفت: البته امدادگران ما در در فصل زمستان به ویژه در روز‌هایی که بارش برف وجود دارد در پایگاه‌های موقت جاده‌ای در کنار نیرو‌های راهداری شهرستان در آماده‌باش به سر می‌برند و کار امدادرسانی را در این مسیر به انجام می‌رسانند.

او افزود: به منظور امدادرسانی به مسافران در جاده نهاوند به نورآباد دو پایگاه اسکان موقت در روستا‌های وراینه و قلعه قباد با استفاده از امکانات محلی مهیا شده که در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.