سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی:

مسئولین برای کشف استعداد معلولان تلاش کنند

نماینده مردم جنوب بوشهر در مجلس گفت: از مسئولین درخواست داریم که توجه ویژه‌‌ای معلولان داشته باشند و استعدادهایشان را کشف و برای به ثمر نشستن آن‌ تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان شهرستان کنگان بیان کرد: از مسئولین متولی حوزه ورزش به ویژه ورزش معلولین درخواست داریم که توجه ویژه‌‌ای به این قشر داشته باشند و استعدادهایشان را کشف و برای به ثمر نشستن آن‌ تلاش کنند.

او همچنین بر متناسب سازی اماکن عمومی برای تردد معلولین تاکید کرد و افزود: اگر امروز بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت معلولین ایجاد نشود به طور قطع این افراد توانمند شناخته نخواهند شد.


بیشتر بخوانید


نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد مجتمع معلولین در کنگان در دستور کار است و ما با مسئولین شهرستان و همچنین منطقه ویژه پارس برای ساخت این مجتمع همکاری می‌کنیم و پیگیری‌هایی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:در این مجلس در بودجه ۱۴۰۰ به اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر توجه ویژه‌ای شده است تا این اقشار به سطح بالاتری برسند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.