سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش شدید برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: برف و باران در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی باریده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در تمامی شهرستان‌های استان رخ داده است و بیشترین بارش در جغتای با ۳۱ میلی متر گزارش شده است.

او افزود: پس از جغتای از عصر روز گذشته تاکنون بیشترین بارش برف و باران در شهرستان‌های کلات، نیشابور و چناران خراسان رضوی با حدود ۱۸ میلی متر گزارش شده است و در این مدت ۱۰ میلی متر باران در مشهد باریده است.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برف طی این مدت در چهار شهرستان جغتای، قوچان، کلات و درگز خراسان رضوی به زمین نشسته است که بیشترین آن در جغتای با ۱۶ سانتی متر گزارش شده است.


اثمری بیان کرد: بارش برف و باران همراه با افت دما، یخبندان، تشکیل مه، وزش باد شدید، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها طی امروز در خراسان رضوی ادامه دارد و به تدریج این سامانه بارشی از نواحی شرقی استان خارج می‌شود.

 


بیشتر بخوانید



او با اشاره به افت ۱۵ تا ۱۸ درجه‌ای دمای روزانه در خراسان رضوی تصریح کرد: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس بود که امروز سه درجه پیش بینی شده است.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوای مشهد امشب در بیشتر مناطق خراسان رضوی به زیر صفر می‌رسد و دیشب نیز کمینه دمای مشهد صفر درجه بود و امشب به پنج درجه زیر صفر می‌رسد.

اثمری اظهار کرد: از فردا شاهد روند افزایشی دما در مناطق مختلف این استان هستیم.


او افزود: قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۱۱۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام//ف.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.