سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت گروه جهادی نسیم جبهه اجرا شد؛

ساخت یک واحد مسکونی برای خانواده نیازمندتربت جامی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: یک واحد مسکونی در روستای قلعه شیر ساخته و به خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تحویل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام  گفت:ساخت مسکن برای همه اقشار جامعه خصوصا محرومین در راستای آرامش آن‌ها مورد توجه کمیته امداد، گروه‌های جهادی و خیرین است.

او با قدردانی از گروه جهادی نسیم جبهه افزود: حضور خیرین و همراهی آنان در اقدام خداپسندانه احداث مسکن برای نیازمندان و بویژه برای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان تحت حمایت کمیته امداد هم از اهمیت بالایی برخوردار است که به رفاه حال بیشتر آنان، جلوگیری از افزایش محرومیت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و آبادانی روستا‌ها کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان تربت جام ادامه داد: آنطور که محققان امور اجتماعی می‌گویند ساخت مسکن و ارائه آن به افراد کم درآمد و محروم سبب کاهش مهاجرت‌ها به شهر‌ها و در نتیجه کاهش حاشیه نشینی می‌شود که بی شک موضوعی مهم و اثربخش در مسیر پیشرفت کشور است.

شاکربرآبادی بیان کرد: کمیته امداد در کنار تمام فعالیت‌هایی که در مورد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و رفع فقر و مسائل فرهنگی دارد در زمینه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن محرومین نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام//ز. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.