سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی خودرو در محور قدیم ساوه_سلفچگان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه واژگونی خودروی پژو پارس در محور قدیم ساوه_سلفچگان با ۲ فوتی و ۳ مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از  واژگونی خودروی پژو پارس در محور قدیم ساوه_سلفچگان با ۲ فوتی و ۳ مصدوم خبر داد.

صیدی افزود: ساعت ۱۳:۱۴ روز ۲۲ اسفندماه مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده قدیم ساوه_سلفچگان بین قاهان و آوه نرسیده به چرم سازی افق دریافت کرد.

او اضافه کرد: برای پوشش پیش بیمارستانی این حادثه ۴ تیم عملیاتی اورژانس شامل ۳ تیم عملیاتی اورژانس آوه، سلفچگان، شهری شماره ۲ ساوه و یک تیم عملیاتی از اورژانس قم و علاوه بر این ۴ تیم، تیم امدادی هلال احمر هم به محل حادثه فراخوان شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و امدادی بلافاصله تریاژ مصدومان و اقدامات اولیه پیش بیمارستانی را انجام داده و مصدومان این سانحه را تحت پایش مداوم به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

او ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک تن از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه واژگونی خودرو در صحنه حادثه فوت شد و یک مصدوم دیگر هم لحظاتی بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی در پایان از مردم خواست به علت در پیش بودن مسافرت‌های نوروزی با رعایت اصول صحیح راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه تعطیلات خوشی رل در ایام نوروز در کنار خانواده سپری کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.