سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معتمدان هیئت اجرایی انتخابات قم مشخص شدند

معتمدان هیئت اجرایی انتخابات قم طی روز‌های آینده مشغول به فعالیت خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی حیدری، فرماندار قم امشب در پایان جلسه انتخاب معتمدان هیئت اجرایی انتخابات قم که با حضور هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار کرد:معتمدان هیئت اجرایی انتخابات قم مشخص شدند  و طی روز‌های آینده نیز برای طی فرآیند‌های بعدی انتخابات مشغول به فعالیت خواهند شد.

او افزود: ۸ نفر از معتمدان به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

ثبت نام ۳۴ داوطلب  در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر قم


فرماندار قم در ادامه  با بیان این که تا امروز جمعه ۳۴ داوطلب نامزدی در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۳۱ نفر آقا و ۳ نفر خانم هستند.

او با اشاره به این که داوطلبان در شهر‌های تابعه استان باید حداقل مدرک فوق دیپلم داشته باشند، افزود: ثبت نام کنندگان امروز ۱۳ نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۲ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر حوزوی و ۵ نفر کاردانی هستند.

فرماندار قم با بیان این که داوطلبان امروز ۱۹ نفر به صورت ثبت نام حضوری و ۱۵ نفر غیر حضوری بوده است، گفت: داوطلبان می‌توانند به شیوه نام نویسی از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان، یا با نام نویسی از طریق پایگاه اینترنتی وزارت کشور، دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

 حیدری با بیان این که داوطلبان نامزدی در این انتخابات تا ۲۶ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ می‌توانند به فرمانداری شهرستان قم مراجعه کنند، از آنان درخواست کرد زمان ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به همراه دومین انتخابات میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.