سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونای انگلیسی در کمین سلامت شهروندان استان قزوین

جانشین ستاد مقابله باکرونا استان قزوین گفت: کرونای جهش یافته انگلیسی در حال چرخش در شهرستان‌های استان و در کمین سلامت شهروندان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله باکرونا در جلسه‌ای که امروز در بخشداری ضیاء آباد تشکیل شد، گفت: متاسفانه کرونای جهش یافته انگلیسی در حال چرخش در شهرستان‌های استان است و بعد از روستای حسین آباد آبیک، شاهد هستیم که دو نمونه در سگزآباد بوئین زهرا و یک نمونه در بخش ضیاء آباد شهرستان تاکستان به اثبات رسیده است و باید گفت کرونای جهش یافته در کمین جان و سلامت شهروندان استان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین در ادامه افزود: شاهدیم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نقاط مختلف استان کاهش یافته و خرید‌های شب عید و تجمعات انسانی زمینه شیوع مجدد ویروس کرونا را فراهم کرده است.

حبیبی گفت: اقدامات خوب، هماهنگ و منسجمی در شهر‌های سگزآباد و ضیاءآباد صورت پذیرفته و فروشگاهها، ادارات و ورودی‌ها تحت کنترل دائم هستند، هر تصمیمی که به مهار کرونا در سطح شهرستان و بخش کمک نماید به مثابه تصمیم ستاد استانی شمرده می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین تاکید کرد: محدودیت‌های شرایط رنگ بندی قرمز کرونایی در سگزآباد، ضیاء آباد و حیدریه ظرف دو هفته جاری اعمال می‌شود و در طول این مدت از کارکنان ادارات، واحد‌های تولیدی و کسبه تست سریع کرونا گرفته خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان در ادامه افزود:تا اطلاع ثانوی در این شهر‌ها حضور در آرامستان ها، برپایی مراسم ترحیم و عروسی ممنوع است و از برپایی هر مراسمی که مستلزم ایجاد تجمع است با بهره گیری از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان جلوگیری شود.

حبیبی گفت: رفتار مردم و همراهی آن‌ها آمار ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد و رسانه‌ها نیز در اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی عموم نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.