سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت عدم پخش زنده فوتبال آوالان کامیاران چه بود؟

مدیرکل صداوسیمای کردستان در خصوص علت اصلی عدم پخش زنده مسابقه فوتبال آوالان کامیاران و قشقایی شیراز از مرکز کردستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جعفر عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای کردستان گفت: کم کاری رئیس هیأت فوتبال استان علت اصلی عدم پخش زنده مسابقه فوتبال آوالان کامیاران و قشقایی شیراز است و با این مرکز هیچ هماهنگی صورت نگرفته است.

او افزود: بنده رئیس هیأت فوتبال استان کردستان را اصلاً نمی‌شناسم و ایشان باید به عنوان متولی فوتبال استان پیگیر این مسائل باشد.

عبدالملکی بیان کرد: در خصوص پوشش زنده مسابقه فوتبال آوالان کامیاران و قشقایی شیراز در جام حذفی فوتبال کشور هیچ تماسی با بنده گرفته نشده و روز گذشته که روز تعطیل هم بوده نامه پخش زنده به دست ما در سازمان رسیده و طبیعتاً یک روز مهلت مناسبی برای گرفتن پخش این بازی از مقامات کشور نیست.

مدیر کل صدا و سیما استان کردستان تصریح کرد: برای هماهنگی اینچنین رویداد‌هایی باید رئیس هیأت فوتبال و مسئولان حوزه ورزش کردستان چندین روز قبل از روز برگزاری مسابقه با صدا و سیما مکاتبه و هماهنگی کنند تا ما نیز با سازمان هماهنگی کنیم.

عبدالملکی اظهار داشت: برای پخش زنده مسابقات ورزشی هیچ مشکلی نداریم و مسابقات مختلف ورزشی را تاکنون به صورت مستقیم از شبکه استانی پوشش داده‌ایم، اما برای این مسابقه متأسفانه مسئول هیأت فوتبال استان کم کاری کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.