سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی دامغان افتتاح شد

داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان روز پنجشنبه با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت‌الله نعمتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: ایجاد داروخانه آموزشی علاوه بر فرصت کارآموزی و کارورزی دانشجویان داروسازی این دانشگاه، می‌تواند در تأمین دارو و کمک به سیستم درمانی شهر تاثیرگذار باشد. 

نعمتی اضافه کرد: این داروخانه با کسب مجوز داروخانه آموزشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار خود را در مجموعه مجاور بیمارستان ولایت دامغان آغاز کرد. 

او ادامه داد: با راه‌اندازی این داروخانه به عنوان نخستین داروخانه آموزشی داروسازی استان سمنان، دانشجویان این دانشکده می‌توانند به صورت علمی و عملی در این مجموعه دوره‌های کارآموزی خود را طی کنند و آشنایی با محیط داروخانه را کسب کنند. 

نعمتی تصریح کرد: در این داروخانه، دانشجویان ترم های نخست مهارت های لازم را کسب می‌کنند و دانشجویان باتجربه و در ترم‌های بالاتر، ارائه دهنده خدمات دارویی به مراجعان هستند. 

او افزود: در کل کشور ۱۸ دانشکده داروسازی فعالیت دارد که از این تعداد سه دانشکده در دانشگاه‌های آزاد اسلامی قرار دارند. 

نعمتی افزود: دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از سال ۱۳۹۳ پذیرش دانشجو را آغاز کرد و در بهمن ۹۸ نخستین و در مجموع تاکنون هشت نفر از این دانشگاه دانش‌آموخته شدند. 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دانشکده داروسازی این واحد، دارای ۱۵ عضو هیات علمی و در حال رایزنی برای جذب ۶ عضو دیگر است تا بتواند خدمات جامع و کامل‌تری را به دانشجویان و مردم ارائه کند. 

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.