سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون سیستان و بلوچستان:

خدمات غیرحضوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جامعه باید تبیین شود

اشکانی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا وزارت تعاون خدمات بسیاری را به‌صورت غیرحضوری به جامعه هدف خود ارائه کرده که باید از سوی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه در استان تبیین شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیرافشین اشکانی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به رویکرد وزارت متبوع در گسترش دولت الکترونیک و سهولت دسترسی خدمات مجموعه این وزارتخانه به‌صورت غیرحضوری در ایام شیوع کرونا نیاز بوده تا روابط عمومی دستگاه‌های تابعه با انسجام و هم‌افزایی لازم این خدمات را در بین جامعه هدف معرفی کنند.

او  با اشاره به اینکه رسانه‌ها در انعکاس خدمات و تعامل و همکاری با رسانه‌های دیداری و نوشتاری و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی می‌تواند روابط عمومی‌ها را در دستیابی به نقطه مطلوب هدایت کند افزود: تلاش برای ارتقای سطح دانش نوین مدیران روابط عمومی و اهتمام‌بخشی به روشنگری درون سازمانی و برون‌سازمانی را از جمله برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مسوول روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی سعی داریم مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع را در جریان تازه‌ترین تحولات حوزه تخصصی روابط‌عمومی قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خوبی از سوی روابط، عمومی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان در راستای ترویج و معرفی خدمات انجام شده که قطعا با برنامه‌ریزی و جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

در این نشست مدیران روابط‌عمومی بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان وبلوچستان ضمن ارائه گزارش عملکرد و گفت‌وگو در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب آن در سطح استان بر تبادل اطلاعات بین جامعه مخاطب در بستر شبکه‌های اجتماعی و همچنین اجرای آموزش های جدید در زمینه روابط‌عمومی مدرن دنیا گفتمان و فعالیت مطلوب در فضا مجازی تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.