سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۴سابریست ایران درجمع ۶۴ بازیکن برتر جام جهانی مجارستان

۴ سابریست ایرانی صبح جمعه در جمع ۶۴ سابریست برتر جام جهانی مجارستان، با مدعیان این اسلحه رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات جام جهانی مجارستان از فردا (جمعه) با حضور ۴ نماینده از کشورمان آغاز می‌شود. مجتبی عابدینی به دلیل دارا بودن رنک ۱۲ جهانی این اسلحه به طور مستقیم به جمع ۶۴ سابریست برتر رقابت‌ها راه یافت.

محمد رهبری هم با کسب ۵پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی (پول) وکسب رتبه ۱۴ دور مقدماتی به عابدینی پیوست.

علی پاکدامن هم با کسب ۵پیروزی و یک شکست در دور مقدماتی در جمع ۹۶ سابریست برتر ۱۵بر۱۱ یاگودکای اوکراینی را برد و به عنوان سومین سابریست ما به جمع ۶۴ سابریست برتر رقابت‌ها راه یافت.

نیما زاهدی سابریست جوان کشورمان هم با کسب ۵پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی در جمع ۹۶ سابریست برتر رقابت‌ها ۱۵بر۹ گئورگی لاهل از مجارستان را برد و  ۶۴ سابریست برتر رقابت‌ها را تکمیل کرد.

فرزاد باهر ارسباران و محمد فتوحی ۲ سابریست دیگر تیم در مرحله مقدماتی با کسب ۴پیروزی و دو شکست به جمع ۱۲۸ نفر برتر رقابت‌ها راه یافتند.

فتوحی و باهر ارسباران ابتدا با شکست رقبای خود به جمع ۹۶ بازیکن برتر راه یافتند، اما در این مرحله فتوحی به حریف آرژانتینی باخت وحذف شد. باهر ارسباران هم در این مرحله به حریف چینی خود باخت و از ادامه رقابت‌ها بازماند. ۴سابریست برتر ایران از صبح جمعه در جمع ۶۴ سابریست برتر جام جهانی مجارستان به دیدار مدعیان جهانی این رشته می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.